31 Mart 2010 Çarşamba

Serdar Turgut ve Beyaz Türk kavramı

Beyaz Türk nedir diye sorsalar bana önce rengi de beyaz olandır derim. Zira senelerdir dışarda yaşayan Türkleri takip ettikten sonra cilt rengi de beyaz olan beyaz türklerin 1-0 önde olduğunu farkettim.Ne tuhaf.. Alıştım artık siz hiç türke benzemiyorsunuz lafına. Yo benziyorum bizim ülkemiz rengarenktir, çok zengindir deyip lafa giriyorum. Ne mutlu ki sadece beyazlardan veya esmerlerden oluşmuyoruz çok zengin bir genetik mirasımız var diyorum. Çok sevdiğim esmer bir arkadaşım Tokyo havaalanından Japonya'ya girmeye çalışırken ortadoğulu terörist kılıklı adam muamelesi yamışlar.Ne zaman ki yanındaki Finlandiyalı sarışın sevgilisini görmüşler o zaman buyrun içeri demişler çocuğa. Beyaz türklerden bahsedecekken cilt renginden girmek de ancak benim yapacağım birşeydir herhalde. Serdar Turgut bugün güzel bir yazı yazmış.Cesaretini seviyorum bu adamın. Demiş ki yazısını bitirirken;

...................

Bilgili, eğitimli, birikimli Beyaz Türkler soracak soruşturacak ve öğrenecekler, insana dair hiçbir şey onlara yabancı olmayacak, böylece Türkiye'nin bugün içinde bulunduğu çıkmaz sokaklardan yan çıkış yolları bulmayı başaracağına inancım tam. Biz 'öteki'ni öğrenir ve anlamaya başlarsak onların da bizi anlamaya girişmeleri şansı yakalanabilir. Bunun dışında Türkiye'nin başka hiçbir şansı bulunmuyor...........

............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder